Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

utorak, 1. listopada 2013.

Kisni kolaz

Od kako je vidjela ovu sliku kolaza na kompjuteru jedva je cekala da ju i mi napravimo. Jednostavno je i brzo gotovo. Hmm, ovo zadnje mozda i nije pozeljno, ali neke nase aktivnosti jednostavno prebrzo zavrse.

Potreno je:
- malo filca u boji
- kolaz papir
- skare
- plavi papir
- jedna papirnata posudica za kolace
- crni flomaster
- ljepilo






Prvo samja izrezala potrebne oblike. Oblake, sunce i kisne kapljice od filca. Prepolovila sam jednu papirnatu posudicu za kolace i izrezala od kolaz papira dva trokuta, jedna veci, a jedan manji za haljinice.



Uzeli smo plavi papir iz kolaz papira i ljepljenje moze poceti. T je odredila gdje ide koji oblak, malo je ona mazala ljepilo, malo i ja, ona je sama ljepila.









Pomogla sam joj tako sto sam nacrtala crnim flomasterom noge, a ona ih je obojala. Na suncu je sama nacrtala oci i usta.

I evo, nas kisni kolaz taman za ovakav kisni dan!



Alternativa:
- ako nemate filca (ima ga za kupti i svim hobby centrima) uzmite kolaz papir za sve
- ako nemate papirnate kosarice za kolace, opet ce posluziti bilo kakav papir

T ovdje ima 3 godine i 1 mjesec.

Nema komentara:

Objavi komentar