Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

utorak, 1. listopada 2013.

Post starih aktivnosti

Kako me puno mama nakon sto sam objavila blog pitalo, a sto sa nama koje imamo manju djecu, odlucila sam pokazati vam samo dio toga sto smo T i ja radile dok je bila manja. Sa aktivnostima smo pocele kada je imala oko godinu i pol. U to doba sam ju upoznala sa vodenim bojicama, masnim bojicama, bojanjem opcenito.

Evo par ideja za manju djecicu potkrijepljeno i slikama.

Plasticna posuda, probusena ili cjedilo sa rupicama i slamke. Za motoriku i koordinaciju oko-ruka, izvrsno. T ovdje ima 17 mjeseci.


Obojana riza. Kupite najjeftiniju rizu, tekuce boje za kolace, podjelite rizu u plasticne posudice, sipate boju po zelji i dobro izmjesate. Osusite na papiru, u tepsiji,svejedno. Uz obojanu rizu, dajte djetetu posudice, zlice...da, ovo je messy play, trebat ce vam usisavac, nama nije smetalo. Odlicna taktilna aktivnost,raspoznavanje boja tj u ovom periodu samo prica vasa djetetu koja je koja boja. Pripazite ako dijete jos stavlja stvari u usta. T ovdje ima 18mj.



Bojanka na stolu. Ovo je bila Valentinovska postava na stolu. Isprintala sam crteze, priljepila ih jedan do drugoga na stol (moj je pravokutnog oblika i stakleni, ali sam bez obzira na staklo sa kojeg je lako obrisati boju, ljepila selotejpom slike jednu do druge). To smo prakticirale jedan duzi period. Ostavljala sam slike na stolu dok ih nije gotovo sve obojala ili isarala bolje receno i uvijek joj je bilo dostupno. T ovdje ima 17 mj.



Upoznavanje sa kistom i vodenim bojicama. Kao sto mozda primjecujete dosta aktivnosti u doba od cca 18 mj smo radile u hranilici. Super prakticno ako dijete voli hranilicu. T ovdje ima 17 mjeseci.



Igranje sa tijestom je bilo jedno od omiljenih aktivnosti. Uzmete razlicite oblike tijesta (neke sam imala doma, neke sam bas za ovu aktivnost kupila),stavite ih sortirane po oblicima u posude i uzmete plasticne boce,staklene boce, teglice...U njih dijete stavlja tijesto. Proucava rukama, ocjenjuje otvore i ide li tijesto unutra. Tijesto je sirovo. Najbolje uz nadzor. T ovdje ima 18 mjeseci.

Ovo nam je stajalo u sobi sigurno 2 tjedna. Napuhani mali bazencic napunjen najjeftinijim zobenim pahuljicama koje glume pijesak. Malo posudica, zlica i igri nema kraja. Da, nakon svakog igranja bazen sam stavljala ovako napunjen u drugu sobu i usisavala. Ali vrijedilo je :) T ovdje ima 17 mjeseci.







T je i u dobi od godine i pol jako voljela ljepiti naljepnice. Naravno ja sam ih odljepljivala,a ona zaljepljivala na papir. Znala sam joj staviti odljepljenu naljepnicu na rub tacne od hranilice, zaljepljenu na pola pa da ona prsticima uzme, odljepii zaljepi gdje zeli. Mislim da su ove bozicne kad je bila nesto starija jer nisu zaljepljene jedna na drugu.Znalo je biti cijelo brdo naljepnica jedna na drugoj hehe.


 Dakle, sparivanje zivotinja. Uzmete koje god imate u kuci, bilo da su manje ili vece, bitno da su sto vjernije i autenticne (ima setova za kupiti po trgovackim centrima), isprintate slike zivotinja, a sa strane djetetu date zivotinje igracke. Mora pronaci sliku zivotinje koju drzi u ruci. Ucenje raspoznavanja i naziva zivotinja. Naravno gledajte da se radi o onim osnovnim zivotinjama (krava, svinja, zec i sl). T je ovu aktivnost radila sa 19 mjeseci.



U doba kada sam sam s njom pocinjala razlicite aktivnosti nisam sve biljezila slikama pa eto samo toliko. Nadam se da sam barem malo pomogla.

Nema komentara:

Objavi komentar