Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

utorak, 29. listopada 2013.

Halloween - pravimo duhove

Kako smo i obecali, danas je na redu pravljenja duhova...Pitala me T sto su mama duhovi...hehe! Ovaj je bio prvi na redu!

Potrebno je:
- komad kartona
- vata (najbolje su one kuglice vate, ali kako njih nismo imali, posluzila je i vata u komadu koju smo zajedno iskidale na manje komadice)
- ljepilo
- tamniji papir za oci i usta






Podlogu u vise navrata (nakon sto malo vate poljepite, stavite ljepilo na drugi dio kartona da se ne bi sasusilo) namazite ljepilom i na ljepilo stavljajte komadice vate jedan do drugoga.





Kada ste poljepile cijelu povrsinu, izrezite oci i usta, priljepite ih na vatu i ta da. Duh!!!





Nakon vata duha, pravilo smo duhove od otisaka. Mama je mislila da cemo samo otiske ruku, ali T se sjetila kako bi bilo bas zabavno bojati nogicu. Krenimo redom.

Potrebno je:
- tempere (crna i bijela), kistovi, voda
- tamniji papir



Istiskali smo bijelu temperu, a T je bojala ruku!





I napravili smo dva otiska na papiru. Na jednom sam ja nacrtala sa crnom temperom oci i usta, a na drugom ona.






A onda pravo uzbudenje kada sam joj dala da boja nogicu. Odabrala je nakon bijele i crvenu boju jer nakon jednog bojanja nije joj bilo dosta. Jako joj se svidjelo. :)





I tako imamo pravu malu Halloween izlozbu u njenoj sobi.





Alternativa:
- nema je

T ovdje ima 3 godine i 2 mjeseca.

Nema komentara:

Objavi komentar