Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

ponedjeljak, 28. listopada 2013.

Halloween - ukrasavanje bundeve

Kako nam se blizi Halloween, kojeg neki slave neki ne, mi ga ipak obiljezimo na neki nacin. Kako imamo podosta bundeva odlucile smo to iskoristiti na vise nacina. Jedan od njih je ovaj.

Potrebno je:
- bundeva (velika, mala, zuta, narancasta, svejedno)
- pribadace
- naljepnice




Prvotna ideja je bila da pribadace T nabode u bundevu, ali nije islo tako lako kako sam ja mislila. Pa sam ih ja nabola do pola, a njoj dala drveni djecji cekic da ih do kraja ubode u bundevu. To joj je islo odlicno jer voli raditi sa cekicem.





Nakon zabijenih pribadaca uzeli smo naljepnice i ljepile po bundevi. I evo nase lude bundeve :)





Alternativa:
- ako nemate probadace ili je je vas klinac jos maleni za njih, iskoristite samo naljepnice

Sutra izradujemo razne duhove pa nam se pridruzite :)

T ovdje ima 3 godine i 2 mjeseca.

Nema komentara:

Objavi komentar