Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

utorak, 1. listopada 2013.

Jesensko kuhanje

Vani pada kisa od ranog jutra. Nasi jesenski plodovi stoje na stolu u dnevnoj sobi. T spontano uzima kestene, runi kukuruz i trazi me jos zdjelica i zlica. Znaci," kuhanje" na vidiku. :) Dok sam joj trazila posudice, uzela sam i tanjur i zvala ju da dode. Ponudila sam joj zacine u posudicama, da izabere koje zeli i da nesto s njima skuha. S odusevljenjem je prihvatila. Izabrala je kurkumu, origano, bosiljak i ruzmarin.

Dakle, potrebno je:
- jesenski plodovi: kesteni, zirevi, kukuruz, sisarke, sto god imate
- posudice, zlice
- brasno
- zacini








T kuha! Pravi mi juhu od kukuruza!









Kuhanje u zavrsnoj fazi :)


Alternativa:
- za ovakva djecja kuhanja mozete izabrati sto god zelite

T ovdje ima 3 godine i 1 mjesec.

Nema komentara:

Objavi komentar