Pretraži ovaj blog

Follow Me on Pinterest

srijeda, 9. listopada 2013.

Montessori prakticni zivot - susenje rublja

Ovako smo mi proveli danasnje kisno jutro. Vec dugo sam zeljela T pokazati kako pravilno koristiti kvacice/stipaljke i iskreno bilo me pomalo strah da je ipak prerano za male prstice da savladaju ovu tehniku. Ali, sreca moja, prevarila sam. Nakon par pocetnickih gresaka, brzo je shvatila kako ide proces. Na samom pocetku jednom rukom je drzala stipaljku gdje se otvara dok je drugom drzala suprotni kraj i naravno, nije mogla otvoriti. Nakon ove prepreke, sve je krenulo kako je i zamisljeno.

Potrebno je:
- male kvacice/stipaljke (mi smo ovo pakovanje kupili u Kik-u za 8 kn, ima ih i u vecim trgovinama, hobby centrima)
- malo spage
- filc za izradu male robice
- dvije stolice ili neka dva oslonca za koji mozete privezati spagu da glumi strik






Robica je stvarno mala, cak mozda ne bi skodilo da sam izrezala malo vece komade robe :)





Rucice se muce, ali ne da se ona.





Robica se uredno susi!





Kako je robica minijaturna i jako lagana, a bubamare na kvacicama nesto teze, sve su naopako. Popodne cemo probati sa vecom robicom.
Ostavila sam sve cijelo dopodne i jos dva puta se vracala da isproba stavljati. :)

Alternativa:
- umjesto filca za robu mozete robicu izrezati i od stare krpe, rucnika, a niti ne mora biti robica, bitno da su manje stvari i da se daju zakaciti sa samo jednom kvacicom
- umjesto kupljenih kvacica/stipaljki uzmite one koje i vi koristite, posebno ako je dijete vece

T ovdje ima 3 godine i 1 mjesec.

Nema komentara:

Objavi komentar